Díjmentes, kötelezettségmentes online konzultáció szolgáltatásalapú vállalkozóknak, akik szeretnék megfelezni a cégben dolgozók munkaidejét és megduplázni a cégük bevételét!

Szeretnéd uralni a vállalkozásod?

Segítek, hogy a vállalkozásod szárnyaljon, te pedig felszabadulj.

Jelentkezz egy kötelezettségmentes konzultációra!

Mikor profitálsz legtöbbet a konzultációból?

Milyen esetekben nem tudok neked segíteni?

Készen állsz, hogy

3 lépést kell megtenned!

1

Előzetes felmérés


Azért, hogy felkészülten érkezzek a konzultációra, először töltsd ki a rövid előfelmérő kérdőívet.
A kérdések a vállalkozásod jelenlegi helyzetére, állapotára vonatkoznak, és a céljaiddal kapcsolatosak.

Ezen adatok alapján fel tudok felkészülni a beszélgetésre, hogy a lehető legtöbb értéket adhassak a számodra.

A felmérés után tudsz majd időpontot választani, hogy egy 30 perces beszélgetés során megismerkedjünk egymással.

2

Konzultáció

A konzultációs során áttekintjük, hogy jelenleg hogy működik a vállalkozásod és hova szeretnél eljutni.
A hívás végére egyértelmű lesz, hogyan tudok segíteni a cégednek a célok elérésében.

3

Döntés


A konzultáción kiderül, hogy milyen formában tudok a vállalkozásodnak igazán segíteni, és eldöntjük, hogy folytatjuk-e a közös munkát egy magasabb szinten.
A döntéstől függetlenül mindenképp értékes tanácsokkal fogsz távozni a hívásról.

Ki az a Harmat Ákos?

Harmat Ákos vagyok, cégautomatizálási szakértő, oktató, tréner, minőségirányítási mérnök.

Önműködő rendszerek megvalósítója, kivitelezője, tanácsadója.

25 éve foglalkozom oktatással.

Tanítottam általános iskolában, egyetemen és felnőttképzésben is.
Mindig mindenkinél megtalálom a megfelelő hangot és módszert, hiszen az éltet, hogy a képzés végén valódi, gyakorlati tudással álljon fel a tréningről a résztvevő.

Harmat Ákos

Oktatói munkáim

  • Dunaújvárosi főiskola
  • Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kara
  • Szegedi Tudományegyetem
  • Marianum Általános Iskola
  • 2F és InterPC Iskola

2000-től kezdve szervezetfejlesztési tanácsadóként az volt a célom, hogy partnereimnél igazán hatékony irányítási rendszereket építsek ki.
Ennek érdekében a felmérések során és a rendszerkiépítéseknél a minőségirányítási rendszerek mellett felhasználtam több szervezetfejlesztési, hatékonysági modellt.

2016 augusztusától a SalesAutopilot belső munkatársaként dolgoztam az Ügyfélsiker csapatban. Személyesen trénerként is találkozhattak velem a felhasználók, több tucat Tudásbázis bejegyzéssel segítettem az ügyfelek gyors elindulását, Technical Support Specialist munkakörben pedig az ügyfelek technikai elakadásaiban segítettem.

2019 őszétől pedig cégautomatizálási tanácsadóként, oktatóként és rendszerépítőként segítem a vállalkozókat. 

Esettanulmányok

Ha kíváncsi vagy esettanulmányokra is, ide kattintva megtekintheted őket.

Az én storym: GYOMORGÖRCSTŐL A MEGNYUGVÁSIG​

Lassan 25 éve tartok hobbiból sportrendezvényeket. A 2010-es évektől kezdve az új szerelmem a Crossfit versenyek szervezése volt.
Csodálatos ez a sportág, szinte mindenki megtalálja a számára megfelelő szintet, ahol küzdhet a többiek ellen, és legyőzheti legnagyobb ellenfelét, saját magát!
Nem csoda, hogy hazánkban is hamar népszerűségre tett szert, és bele is kezdtem a hazai versenyek szervezésébe.
Mivel itthon először én foglalkoztam ezekkel a megmérettetésekkel, nem volt igazán jó példa arra, hogy milyen módon célszerű a nevezést, az online selejtezők eredményének leadását, és magát a verseny adminisztrációját vezetni. A helyzetet csak bonyolította, hogy négy év alatt a csapatommal eljutottunk odáig, hogy több, mint száz versenyző versenyzett, 6 kategóriában, ami hatalmas adminisztrációs teher volt.

Akkoriban a “jól bevált” google formot használtam, ezen keresztül érkeztek a nevezések. Ezután egy google táblázatba szépen manuálisan minden egyes lépést berögzítettem:

Kiküldtem a köszönő levelet, amelyben benne volt a számlaszámom, ahova vártam az utalást. Ha a pénz beérkezett, akkor egy újabb oszlopban jelöltem a beérkezés dátumát, majd szépen kézzel új oszlop – számlázni, újabb oszlop – a számlát nyomtatni. Ha a pénz nem érkezett be, akkor manuálisan egyesével ki kellett küldeni az emlékeztetőket (következő oszlop). A rendezvény előtt már nem bírtam egyesével küldeni a fontos információkat, így cc-ztem mindenkit (oszlop, ahol mindenkit bejelöltem), ami természetesen adatvédelmi szempontból nem túl helyes. Ráadásul a gmail is tömeges levélküldésnek tekintette, így a levelek nagy része spam mappába került. Emiatt jó pár telefonhívás érkezett, ahol szépen szóban el kellett mondanom a lényeget, bizakodva, hogy nem felejtettem ki semmi fontosat.

A versenyhelyszínre egy csomó papírral érkeztem, több száz számlával, aminek a felét kidobhattam, mert nem kellett, a másik felénél pedig módosítást kértek. Még jó, hogy volt nálam nyomtató, így a manuális sztornózás után újra kiállíthattam és kinyomtathattam a számlákat. A verseny szépen lezajlott, majd óriási lelkierő kellett ahhoz, hogy kiküldjem a feedback kérdéseket, amik csak tovább növelték az oszlopok számát a táblázatomban.

Ez ismétlődött hónapról – hónapra, és a csodás hobbiból egy gyomorgörcsöt okozó nyűg lett. Már nem volt kedvem nekiállni szervezni, már utáltam a versenynaptár összeállítását, amikor 2014-ben az egyik barátom kimondta a varázsigét: “ Miért nem próbálod ki a SalesAutopilot? Úgyis ingyenes az elején.”

Elkezdtem felépíteni a rendszeremet, kihasználtam a SalesAutopilot fantasztikus Tudásbázisát, és másfél óra alatt kész volt a teljes adminisztrációs rendszerem. “Szerencsém volt”, hiszen a levélsablonok megvoltak, egy webshop miatt volt már bankkártya-elfogadó szerződésem, de akkor is…… MÁSFÉL ÓRA – néha egy-egy versenyzővel foglalkoztam ennyit.

Nézzük, mit is tudott ez a rendszer:
SalesAutopilot-os űrlapon érkezett a nevezés, ki lehetett választani a kategóriát, és a legfontosabb kérdéseket kötelező volt megválaszolni.
A fizetés bankkártyával történt, teljesen automatizálva, a számlát is elkészítette a rendszer, és automatikusan ki is küldte a legfontosabb tudnivalókkal.
A rendezvény előtti leveleket CTRL+C – CTRL+V-vel egyszer elkészítettem, és utána minden rendezvényre automatikusan kiküldésre kerültek.
A rendezvény után a feedback folyamat is automatizált volt, amelynek része volt a Facebook-os ajánlás is.

A legszebb azonban az volt, hogy ez a rendszer a következő rendezvényen is működött: csak a dátumokat kellett átírnom, és automatikusan futott minden a következő versenyen ugyanúgy.

Felszabadultam… Végre újra azt csináltam, amit szeretek: versenyt szerveztem, és nem vesztem el a sok-sok adminisztrációban. Már csak azt kellett kitalálnom, hogy mihez kezdjek a sok felszabadult időmmel. De ez már egy másik történet …..

Mi fog történni a konzultáción?

A stratégiai megbeszélésen az alábbi 3 kulcsterületre fogunk fókuszálni:

Érdeklődő Szerzés és marketing

Magasabb konverziót érünk el profi, feltételekhez és cselekvésekhez kötött marketingrendszerrel.

Értékesítési folyamatok

Több bevételhez jutsz az egyszerű és hibamentes értékesítési folyamat segítségével, amit a komplett értékesítési rendszer ad.

Háttérfolyamatok automatizálása

Spórolj meg havonta sok tíz munkaórát azzal, hogy automatizálod a munkafolyamatokat.

MEGÉRDEMLED, HOGY A CÉGED DOLGOZZON ÉRTED, és ne te a cégedért!

Keressük meg együtt azokat a pontokat, amivel

(A jelentkezés ingyenes és kötelezettségmentes)