Felezd meg a munkaidőd, duplázd meg a bevételed!

Teljeskörű elégedettségmérő és továbbajánló rendszer a SalesAutopilot használatával

Ha megnézed például a SalesAutopilot Facebook vagy Google Cégem oldalát, nagyon sok lelkes és jó értékű (4,9 pont) ajánlást találsz.

Ebben a cikkben bemutatom azt a módszert, amit még mint belsős kolléga tanultam a SalesAutopilotnál. Nagyon jól alkalmazható termék értékeléseknél is, és rendezvények, szolgáltatások továbbajánlására is kiváló eszköz!

Fontosság: Hasznos
Szint: Középhaladó
Téma: Elégedettségmérő rendszer
Olvasási idő: 3 perc

A rendszer biztosít majd neked:

  • egy nemzetközi szinten is összehasonlítható elégedettségi mutatót (NPS)
  • dinamikusan megjelenő felületet az ügyfeleid jobbító véleményének bekérésére
  • ajánlás formájában érkező vevővéleményeket
  • sok kiváló ügyfélvéleményt a FB vagy a Google Cégem oldaladra

Ha nem ismered az Net Promoter Score (NPS) mérőszámot, keress rá. Kiválóan modellezi a vevővélemény online világban való hatását.

A rendszer elemei / lépései

  • elégedettségmérő levél
  • kérdőív
  • elégedettség méréshez tartozó emlékeztető
  • Facebook / Google ajánlást kérő levél

Kérdőív kérdései

  1. Mennyire ajánlanád a bemutatómat ismerőseidnek egy 10-es skálán?
  2. Mit kellene tennem, hogy legközelebb 10-es értéket adj?
  3. Hogyan ajánlanád ismerősödnek a bemutatóm?

A második kérdés csak akkor jelenik meg, ha az értékelés nem 10-es. Ezt a mezők feltételes megjelenítésével tudod a SAPI-ban elérni.

Ajánlást kérő levél

A nagy ötlet a levélben:

“Már csak egyetlen kérésem lenne, egyetlen perc az egész. Kérlek, írj egy rövid értékelést a bemutatóról a FB oldalamra!
Ha nincs kedved elölről kezdeni a fogalmazást, íme, amit az előbb írtál nekem az űrlapon. Így tényleg 20 másodperc alatt le tudod adni az ajánlásodat, és nagyon sokat segítesz nekem.”

FONTOS: Ezt a levelet csak azoknak küldd ki, akik 9-es vagy 10-es értékelést adtak, így biztosítható, hogy jó értékelések lesznek olvashatóak a faladon.

Az alacsony értékelésre pedig készíts egy szegmenst, tedd ki a nyitóképernyődre és ha érkezik egy ilyen, egyszerűen hívd fel!

Ha kérdésed van, vagy szeretnél egy ilyen rendszert, keress meg bátran. Örömmel segítek!

Elégedettségmérő rendszer
Elégedettségmérő rendszer
Elégedettségmérő rendszer
Elégedettségmérő rendszer
Facebook
LinkedIn
X

Elfelejtetted a jelszavadat?

Csatlakozz hozzánk!