Ha megnézed például a SalesAutopilot Facebook vagy Google Cégem oldalát, nagyon sok lelkes és jó értékű (4,9 pont) ajánlást találsz.
Ebben a cikkben bemutatom azt a módszert, amit még mint belsős kolléga tanultam a SalesAutopilotnál. Nagyon jól alkalmazható termék értékeléseknél is, és rendezvények, szolgáltatások továbbajánlására is kiváló eszköz!
Fontosság: Hasznos
Szint: Középhaladó
Téma: Elégedettségmérő rendszer
Olvasási idő: 3 perc
A rendszer biztosít majd neked:
- egy nemzetközi szinten is összehasonlítható elégedettségi mutatót (NPS)
- dinamikusan megjelenő felületet az ügyfeleid jobbító véleményének bekérésére
- ajánlás formájában érkező vevővéleményeket
- sok kiváló ügyfélvéleményt a FB vagy a Google Cégem oldaladra
Ha nem ismered az Net Promoter Score (NPS) mérőszámot, keress rá. Kiválóan modellezi a vevővélemény online világban való hatását.
A rendszer elemei / lépései
- elégedettségmérő levél
- kérdőív
- elégedettség méréshez tartozó emlékeztető
- Facebook / Google ajánlást kérő levél
Kérdőív kérdései
- Mennyire ajánlanád a bemutatómat ismerőseidnek egy 10-es skálán?
- Mit kellene tennem, hogy legközelebb 10-es értéket adj?
- Hogyan ajánlanád ismerősödnek a bemutatóm?
A második kérdés csak akkor jelenik meg, ha az értékelés nem 10-es. Ezt a mezők feltételes megjelenítésével tudod a SAPI-ban elérni.
Ajánlást kérő levél
A nagy ötlet a levélben:
“Már csak egyetlen kérésem lenne, egyetlen perc az egész. Kérlek, írj egy rövid értékelést a bemutatóról a FB oldalamra!
Ha nincs kedved elölről kezdeni a fogalmazást, íme, amit az előbb írtál nekem az űrlapon. Így tényleg 20 másodperc alatt le tudod adni az ajánlásodat, és nagyon sokat segítesz nekem.”
FONTOS: Ezt a levelet csak azoknak küldd ki, akik 9-es vagy 10-es értékelést adtak, így biztosítható, hogy jó értékelések lesznek olvashatóak a faladon.
Az alacsony értékelésre pedig készíts egy szegmenst, tedd ki a nyitóképernyődre és ha érkezik egy ilyen, egyszerűen hívd fel!
Ha kérdésed van, vagy szeretnél egy ilyen rendszert, keress meg bátran. Örömmel segítek!