Felezd meg a munkaidőd, duplázd meg a bevételed!

Exit pop-up: Miért és hogyan kérdezz a nem vásárlóktól?

Ebben a bejegyzésben arra hoztam egy példát, hogy mennyire hasznos, ha kérdezel a vásárlóktól, sőt ebben az esetben a nem vásárlóktól!

Fontosság: Hasznos
Szint: Kezdő
Téma: Exit pop-up űrlap
Olvasási idő: 1 perc

https://kozosjatek.petrusmarta.hu/ oldalra tettünk fel egy SalesAutopilotos exit pop-up űrlapot (1. kép), amelyben megkérdeztük a sales oldalt meglátogatókat, hogy végül miért nem vásárolták meg a könyvet.

A válaszokat természetesen óvatosan kell kezelni, de a mi esetünkben nagyon hasznosak voltak.

A 2. képen látszik, hogy eleinte a ” Nem tudom mi van az e-bookban” válaszok érkeztek, ezért bővítettük a Landing oldalt és betettünk egy lapozható bemutatót.

A másik legtöbbet érkező válasz a “Könyvben érdekelne, de e-bookban nem” volt. Ennek hatására adtuk ki a könyvet papír formában is, amely Petrus Márta egyik nagy sikerkönyve lett.

A 3. képen látható, hogy havonta 10-15 válasz érkezett, ami persze nem egy óriási szám, de így is értékes visszajelzés volt, ami sokat lendített az üzleten.

Jó páran meg is adták az e-mail címüket, így azokat akik papíron szerették volna megvenni a könyvet, a megjelenéskor ki tudtuk értesíteni.

A minirendszert kevesebb, mint egy óra megépítettem, és sok-sok hasznot hozott nekünk.

Szeretnéd, hogy átnézzem a te üzletedet, hol lehet ilyen apró, de eredményt hozó lépéseket bevezetni?

Írj rám a https://m.me/harmatakos.trener messenger címen és megbeszéljük az ingyenes audit részleteit.

 

Exit pop-up űrlapok
Exit pop-up űrlapok
Facebook
LinkedIn
X

Elfelejtetted a jelszavadat?

Csatlakozz hozzánk!