Ez az a kérdés, ami minden egyes képzésemen elhangzik. Ebben a videóban erre mutatok megoldást.
Fontosság: Hasznos
Szint: Középhaladó
Téma: spam
Videó hossza: 10 perc
Alapinfók:
1. A legfontosabb célunk a spam mappa elkerülése. (Jó hírlevélküldő választásával, az alapszabályok betartásával, és a domain rekordok beállításával ez könnyen elérhető.)
2. Promóciós fül: A gmail szerint ez a helye a marketing célú leveleknek, ezért érkeznek ide.
3. Elsődleges fül. Ide a felhasználó számára kiemelten fontos e-mailek kerülnek.
A Gmail a következők alapján dönti el, hogy a leveled ide kerüljön-e:
– A levél tartalma
– A küldésre használt módszer, program
– A küldő és a címzett közötti kapcsolat
Javaslat: Oktasd a címzettet, hogy rakja az elsődleges fülre a leveledet, mert akkor a következő levelek is oda érkeznek.
A következő kódot illeszd be egy Landing oldalba (LP), és az űrlap köszönő oldalának ezt a LP-t állítsd be. A tartalmi blokk személyre szabása miatt a figyelmeztető szöveg csak a gmail-es e-mail címet használóknak jelenik meg.
{:if “/gmail.com$/”|preg_match:$email:}
Ha gmailt használsz, elképzelhető, hogy a levelem a PROMÓCIÓK fülre érkezik. Mivel fontos, hogy a képzéssel kapcsolatos információkat megkapd, ezért kérlek a következőkre:
- Húzd át a levelet az elsődleges mappába!
- Hagyd jóvá, hogy a továbbiakban mindig oda kerüljenek a tőlem érkező levelek! Ígérem, sosem küldök neked spam-et.
{:/if:}
A levelekben is használhatod ezt a módszert. Sajnos űrlapok köszönő oldalában közvetlen megoldást még nem találtam, csak a landing oldalas lehetőség él.
SalesAutopilotos Tudásbázis bejegyzések:
Miért nem jutnak célba marketing emailjei elég jó arányban, és miért landolnak a promóciók fülön vagy a spam mappában? (partner link)
Tartalmi blokkok személyre szabása
Kattints a linkre, ha további tanácsadásra van szükséged, örömmel segítek.